Tencent a cumparat compania Inflexion Games, responsabila pentru jocul Nightingale pentru o suma nedezvaluita.
Firma chineza Tencent este un titan al industriei de tehnologie. Gigantii au mai atras inca un dezvoltator nou de jocuri promitator sub cortina lor.
Conform Games Industry.biz, fostii proprietari Improbable aveau de gand sa renunta la Inflexion. Motivul principal este ca si-au reorientat businessul in alta directie, care nu implica dezvoltarea de jocuri video. Din cauza asta, jocul Nightingale avea de suferit deoarece dezvoltarea lui se facea prin tehnologia de cloud computing a Improbable, numita SpatialOS.
Situatia a pus Inflexion in cautare de o noua casa. CEO-ul Aaryn Flynn se temea ca isi va pierde independenta creativa, pe care acesta o valorifica cel mai mult dupa ce a parasit BioWare si EA.
„Dar, in acelasi timp, am recunoscut in ei nu doar cea mai mare companie de dezvoltare de jocuri din lume, ci si o companie care avea o vasta experienta in crearea de servicii live convingatoare si implicarea comunitatilor de jucatori si intelegerea exacta a culturii care este necesara pentru a construi. asta”, a spus Flynn. „Si din moment ce aceasta a fost o mare parte a planului nostru de afaceri cu Nightingale, am fost entuziasmati de aceasta expertiza complementara.”
Schimbarile nu au avut doar un impact pozitiv asupra companiei. Pana ca Tencent sa cumpere Inflexion Games, Nightingale era presupus sa fie un MMORPG. Dar odata ce Improbable a anuntat dorinta de a vinde compania vara trecuta, jocul a fost tranzitionat catre o experienta mai limitata, single-player sau cu grupuri mici.
Nightingale este un RPG survival, plasat intr-un univers alternativ din epoca victoriana, in care omenirea a creat portale catre lumi fantastice. Jucatorii pot crea arme, pistoale, sabii si topoare, precum si sa construiasca localitati pe care alti jucatori le vor putea vizita. Nightingale urmeaza sa intre in early access anul acesta.