Splinter Cell Remake, jocul facut de Ubisoft Toronto, este condus de Lead Game Designerul seriei Far Cry, David Grivel.
Ieri, Ubisoft a anuntat oficial ca se apuca de dezvoltarea shooterului stealth clasic, Splinter Cell. Jocul va fi construit de la inceput prin software-ul Ubisoft Snowdrop. Splinter Cell Remake urmareste sa implementeze gameplay-ul si grafica de noua generatie cu luminile dinamice si umbrele pentru care este cunoscuta seria. In plus, Ubisoft doreste sa construiasca o baza pentru viitorul francizei.
Dupa anunt, Ubisoft a oferit mai multe detalii intr-o postare pe blogul lor. Aici au fost mentionati Directorul de Creatie, Producatorul si Producatorul Tehnic. Cel ce se va ocupa de dezvoltarea jocului este David Grivel. Acesta este omul din spatele designului unor jocuri faimoase, precum Splinter Cell: Blacklist, Assassin’s Creed Unity sau seria Far Cry.
Dupa munca sa in cadrul Far Cry 6, Grivel s-a reorientat spre Splinter Cell Remake luna trecuta. De asemenea, in spatele proiectului se afla colegul lui David Grivel, Denny Borges, functia sa fiind de level artist in aceleasi jocuri numite mai sus. Borges a primit rolul de Associate Art Director pentru Splinter Cell Remake in octombrie.
,,Pentru mine, un remake ia ceea ce ai face intr-un remaster si merge putin mai departe cu el. Splinter Cellul original a adus multe lucruri uimitoare si revolutionare la momentul in care a aparut, acum 19 ani. Publicul de jocuri acum are un gust si mai rafinat. Deci, cred ca trebuie sa fie un remake, mai degraba decat un remaster.” – Producatorul Matt West.
Viitorului remake i se alatura si Kyle Muir, responsabil pentru scrierea jocurilor Far Cry 5 si Far Cry 6.
Momentan, nu se cunoaste data de lansare a Splinter Cell Remake. Insa Matt West a declarat ca jocul se afla inca in ,,stadii incipiente de dezvoltare”.