Sony Group Corporation a dezvaluit la CES 2025 viziunea „Creative Entertainment Vision,” care va ghida dezvoltarea companiei in urmatorii 10 ani.
Hiroki Totoki, Presedinte, COO si CFO al Sony Group Corporation, a prezentat o serie de initiative strategice care transforma modul in care Sony redefineste divertismentul, de la solutii pentru vehicule si continut 3D spatial pana la inovatii in domeniul anime si gaming.
Unul dintre anunturile principale este productia unui serial anime bazat pe „Ghost of Tsushima: Legends” lansarea unei aplicatiei de manga „Crunchyroll Manga” si confirmarea datei de lansare a sezonului 2 din seria „The Last of Us.”
Sony a prezentat parteneriatul sau cu National Football League si vehiculul electric „AFEELA 1,” dezvoltat alaturi de Sony Honda Mobility, disponibil pentru comenzi din 2025.
Sony a subliniat colaborarea stransa dintre creatori, parteneri si angajati pentru realizarea unor experiente inovatoare si immersive care genereaza „Kando” – emotie si uimire.
Sony prezinta „PXO AKIRA,” un sistem de ultima generatie pentru filmarea vehiculelor care integreaza o macara video robotizata, tehnologie LED volume si un instrument de creare a geamanului digital. Solutie redefineste metodele traditionale de filmare, oferind un proces sigur, flexibil si eficient pentru productii cinematografice si reclame.
De asemenea, solutia integrata „XYN” sprijina crearea de continut 3D spatial, utilizand tehnologii brevetate pentru capturarea si reproducerea obiectelor si mediilor reale in productii grafice digitale. Participantii la CES pot experimenta potentialul acestui instrument inovator in crearea de medii 3D imersive.
Sony isi extinde universul „Horizon” prin „LEGO Horizon Adventures,” un proiect creativ realizat cu ajutorul Unreal Engine, care combina elementele LEGO cu muzica semnata de mxmtoon. Vizitatorii pot explora jocul si procesul creativ din spatele videoclipului animat dedicat acestui proiect.
Standul Sony include si o sectiune dedicata seriei „Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba,” cu o cabina foto care recreeaza afisul filmului „Infinity Castle.” Aceasta productie anime, parte dintr-o trilogie planificata pentru 2025, continua sa extinda succesul francizei cu peste 150 de milioane de exemplare publicate.
Sony exploreaza noi metode de integrare a tehnologiei audio, video si haptice intr-un concept de divertisment imersiv inspirat de jocul „The Last of Us.” Prezentarea prototipului la stand ofera vizitatorilor posibilitatea de a experimenta sunet 3D, imagini de inalta rezolutie si chiar efecte olfactive, ilustrand cum tehnologia poate amplifica impactul emotional al unui joc.