Razer a anuntat lansarea noului sau fond Razer Green, in valoare de 50 milioane dolari si o investitie initiala in The Nurturing Co. Pte. Ltd. („The Nurturing Co”), un start-up ce actioneaza in domeniul produselor sustenabile.
Organizatia este cunoscuta in principal pentru crearea brandului BAMBOOLOO, una dintre primele marci de hartie igienica din bambus, ce nu utilizeaza deloc material plastic.
In martie 2021, Razer a trasat un plan de sustenabilitate pentru urmatorii 10 ani ca parte a initiativei sale #GoGreenWithRazer.
Acest plan se bazeaza pe patru piloni esentiali ce demonstreaza angajamentul Razer de a ocroti mediul inconjurator, printre obiectivele sale numarandu-se utilizarea unui procent de 100% energie regenerabila pana in 2025 si atingerea neutralitatii in privinta emisiilor de carbon pana in 2030.
In cadrul acestui plan de 10 ani, Razer a anuntat, de asemenea, mai multe initiative menite sa educe si sa incurajeze jucatorii din intreaga lume sa contribuie la cauzele ecologice, aceste actiuni facand parte din verticala Comunitatii Verzi.
Printre exemplele concrete se numara campania Sneki Snek de protejare a unui milion de copaci, ce s-a bucurat de un succes rasunator, dar si colectia vestimentara Kanagawa Wave in editie limitata, confectionata din plastic recuperat din ocean.
Cu ocazia sarbatoririi Zilei Pamantului si in conformitate cu planul sau de sustenabilitate pe 10 ani, Razer a alocat 50 de milioane de dolari pentru a sprijini si a investi in start-up-uri de mediu si de sustenabilitate.
Fondul verde Razer va fi administrat de zVentures, ramura de investitii a Razer si va fi o parte importanta a activitatilor strategice de investitii ale Razer.
Parte a verticalei Investitiilor Verzi, Razer Green Fund va incerca sa promoveze o mentalitate ecologica in randul comunitatii de tineri, generatia Y si Gen Z, prin investitii strategice selective.
Aceste investitii au ca scop accelerarea companiilor din domeniul sustenabilitatii, un accent deosebit fiind pus pe categorii precum energia regenerabila sau gestionarea plasticului si a emisiilor de carbon.
De la anuntarea planului de sustenabilitate pe 10 ani, Razer a fost inundata de solicitari cu privire la modul in care intreprinderile isi pot accelera propriile initiative ecologice.
Cu suportul Razer Green Fund, companiile pot dezvolta tehnologii inovatoare care pot contribui la imbunatatirea lumii pentru generatiile viitoare. Fondul Verde Razer a fost creat pentru a le oferi start-up-urilor cu intentii pozitive sustinerea de care au nevoie pentru a-si dezvolta proiectele ambitioase. – Patricia Liu, Chief of Staff la Razer.
Pentru a inaugura initiativa Green Fund, Razer a finalizat o investitie initiala in The Nurturing Co. prin zVentures. Parteneriatul va permite BAMBOOLOO (marca de hartie igienica sustenabila a companiei Nurturing Co.) sa implementeze si sa furnizeze hartie igienica din bambus in unele dintre birourile globale ale Razer, inclusiv in noul sediu central din Asia de Sud-Est si in biroul din Malaiezia, ambele fiind pe cale sa se deschida in curand.
Acest parteneriat face parte din planul Organizatiei Verzi Razer, prin care Razer se va asigura ca toate operatiunile sale din sedii sunt 100% neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon.
Pasta de bambus s-a dovedit a fi alegerea durabila pentru hartia igienica. Pe langa viteza de crestere, pasta de bambus necesita cu 90% mai putina apa si cu 70% mai putin carbon pentru a fi produsa, in comparatie cu pasta de celuloza din lemn.
Trecand la hartia igienica din bambus, o familie de patru persoane poate economisi peste 30.000 de litri de apa intr-un an. BAMBOOLOO ii ajuta pe consumatori sa renunte la produsele din hartie pe baza de celuloza, oferind hartie igienica pe baza de bambus, dar si alte produse de ingrijire pentru acasa.
Nurturing Co. este incantata sa intampine Razer ca investitor strategic. Potrivirea imediata a posibilitatilor si dorinta de a contribui la obtinerea unui impact pozitiv in intreaga lume sunt incurajatoare si suntem incantati sa avem Razer alaturi de noi.
Impreuna cu Razer, The Nurturing Co. va aduce gama noastra de produse BAMBOOLOO, durabile si cu un impact mai scazut asupra mediului, catre un numar si mai mare de consumatori din intreaga lume. – David Ward, CEO si fondator al The Nurturing Co.