Razer achizitioneaza o compania Interhaptics de software haptics pentru a imbunatati HyperSense.
Razer a anuntat achizitia Interhaptics, o companie specializata in tehnologie haptica. Interhaptics, cunoscut si sub numele de Go Touch VR SAS, dezvolta solutii haptice pentru computere, console, dispozitive mobile si dispozitive de realitate mixta. Razer va achizitiona 100% din actiunile Interhaptics ca parte a tranzactiei.
„Haptics are o valoare extraordinara pentru jucatori”, a spus CEO-ui Interhaptics, Eric Vezzoli. „Oportunitatea de a ne alatura Razer a fost o decizie instanta, deoarece isi ia angajamentul sa ofere cea mai captivanta experienta de joc si asteptam cu nerabdare sa o facem impreuna, ca parte a familiei Razer.”
Interhaptics va ramane in continuare independenta, a spus Razer. Acest lucru inseamna ca, chiar daca Razer nu face trecerea in haptics VR, ar trebui sa vedem totusi niste inovatii interesante in acest sens de la Interhaptics in viitor.
Produsele HyperSense fac parte din portofoliul Razer de ceva ani. Prima oara, compania a facut contactat cu tehnologia cu perechea de casti Nari Ultimate in 2018. Razer detine si Enki Pro HyperSense, un scaun de gaming cu haptics.
Alte produse care functioneza pe acelasi principiu sunt Razer Kraken V3 HyperSense, Razer Kraken V3 Pro HyperSense si Kaira Pro pentru PS5.
Unleash true console immersion with the Razer Kaira Pro for PS5—a wireless headset armed with our patented Razer TriForce Titanium 50mm Drivers and Razer HyperSense technology. Enjoy rich, full-range audio and intelligent haptics like no other: https://t.co/Mcr9fVFLHo pic.twitter.com/wZvwrcnYZH
— R Λ Z Ξ R (@Razer) June 29, 2022
Dar este mai mult decat cumpararea companiei. Fondatorul ai CEO-ul Interhaptics Eric Vezzoli vine si el la Razer. Vezzoli va servi ca director asociat al Haptics la Razer, asa ca pare un impuls destul de mare catre lucruri mai vibrante.
Alvin Cheung, vicepresedinte senior al unitatii de afaceri hardware a Razer, a intervenit si el asupra achizitiei. „La Razer, stim cat de important este sa cream cele mai bune produse din clasa pentru o experienta de joc unica si personalizata, pentru ca noi insine suntem jucatori.”