Saptamana trecuta, a fost anuntat ca Elder Scrolls Online va testa noua tehnologie Nvidia DLAA (deep learning anti-aliasing).
Nvidia DLAA este aceeasi tehnologie precum DLSS (deep learning super sampling) doar ca in loc sa ofere mai multe fps-uri, ofera o grafica mai buna. Fara un ecran 4K, diferenta este destul de greu de observat. DLAA foloseste AI upscaling pentru a imbunatati calitatea imaginii – reducand marginile zimtate in timp ce ruleaza la rezolutia setata. DLSS ruleaza jocuri la o rezolutie mai mica și foloseste upscaling pentru a o face mai putin vizibila.
Youtuberul MxBenchmarkPC a incercat cele 3 variante diferite de setari (DLAA, DLSS si TAA), comparand grafica din joc. Videoclipul este inregistrat folosing un GeForce RTX 3080 la setari maxime, cu motion blur si depth of field oprite.
Dupa cum am spus, diferenta este destul de greu de observat. Poate pe viitor, cu jocuri care necesita o performanta din partea placii video mai mare, vom putea observa diferenta mai usor. se poate observa o mica diferenta la umbre. Totusi, daca setarile merita scaderea fps-urilor, este o intrebare la care raspunsurile pot fi doar subiective.
Potrivit directorului de creatie de la The Elder Scrolls Online, Rich Lambert, el a remarcat intr-un livestream pe Twitch ca „Nu veți obtine un spor de performanta din acest lucru, dar ceea ce veti obtine este un antialiasing absolut incredibil. […] Aveți nevoie de cardurile RTX 2000 sau RTX 3000 pentru a profita de ele. “