Pentru a marca zece ani de la lansarea platformei webOS, LG Electronics a demarat campania globală LG Streaming Week, care se va desfășura între 9 septembrie și 13 octombrie 2024.
Campania oferă utilizatorilor din 44 de țări acces la abonamente gratuite și reduceri pentru diverse servicii de streaming, adresându-se posesorilor de televizoare LG UHD din 2018 încoace, precum și utilizatorilor dispozitivelor StanbyME și StanbyME Go.
Prin intermediul LG Streaming Week, utilizatorii vor putea accesa oferte variate direct din meniul principal al televizorului, din LG Content Store sau aplicații dedicate.
Campania aduce săptămânal parteneri locali și globali, oferind abonamente promoționale care includ până la trei luni de acces gratuit sau reduceri semnificative, de până la 90%.
Fie că preferă filmele, sportul, gaming-ul sau anime-ul, utilizatorii de televizoare LG vor putea descoperi conținut adaptat gusturilor lor.
Una dintre cele mai atractive oferte este perioada de testare gratuită de trei luni pentru Apple Music, care vine cu un catalog de peste 100 de milioane de melodii, playlist-uri create de experți și funcții avansate, precum lossless audio și Spatial Audio.
Pentru fanii sportului, DAZN le oferă utilizatorilor noi reduceri de 25% la NFL Game Pass Season Pro, permițându-le astfel să urmărească toate meciurile NFL, inclusiv play-off-uri și Super Bowl, direct de pe televizoarele LG.
În plus, pasionații de anime pot beneficia de 30 de zile gratuite pe Crunchyroll, iar jucătorii au acces la jocuri premium prin Blacknut Cloud Gaming, care oferă o lună de abonament pentru doar 1 dolar.
Pentru clienții din România, LG a încheiat parteneriate și cu platforme locale precum MEGOGO și SWEET.TV, oferind acces gratuit la pachete premium timp de trei luni, facilitând astfel accesul la conținut variat și de calitate.