Infinix, un brand de tehnologie creat pentru consumatorii tineri, raportează o creștere economică remarcabilă în primul trimestru al anului 2024.
Conform IDC’s Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, Infinix a obținut cea mai mare creștere anuală a cotei globale de piață dintre toate brandurile mari de smartphone-uri la nivel mondial.
Cota de piață a Infinix a crescut de la 1,7% la 3,7% în T1 2024, iar livrările globale de smartphone-uri au înregistrat un salt impresionant de 150,6% de la an la an, marcând patru trimestre consecutive de creștere rapidă și susținută.
Suntem absolut încântați de performanța noastră excepțională din primul trimestru al anului 2024. Întreaga noastră echipă dedicată a lucrat fără încetare pentru a le oferi consumatorilor tineri și pasionați de tehnologie din întreaga lume cele mai bune produse la prețuri accesibile. Lansarea în acest an a mult aclamatelor serii Infinix NOTE 40 și Infinix GT 20 a fost esențială pentru succesul nostru, deoarece ne-am concentrat strategic pe abordarea punctelor cheie ale consumatorilor, în special în ceea ce privește capacitățile de încărcare și performanța în jocuri. Aceste calități au ajutat Infinix să câștige aprecieri pozitive pe scară largă și să își consolideze poziția de lider inovator pe piața globală a smartphone-urilor. Tony Zhao, director general la Infinix.
Compania mamă a Infinix, Transsion Holdings, a beneficiat, de asemenea, de succesul brandului, ocupând acum locul 4 în topul vânzărilor globale de smartphone-uri, cu o cotă de piață estimată de 10%.
Performanțele excepționale ale Infinix au fost pronunțate pe piețe-cheie, precum Africa și Asia de Sud-Est, iar brandul și-a asigurat poziții în top 5 în ceea ce privește cota de piață a smartphone-urilor în peste 20 de țări din întreaga lume, înregistrând ritmuri impresionante de creștere anuală.
În Filipine, o piață cheie din Asia de Sud-Est, Infinix a obținut o cotă de piață remarcabilă de 27,1% în T1 2024, ocupând primul loc în topul brandurilor de smartphone-uri.
Aceasta reprezintă o creștere semnificativă de 19,7 puncte procentuale de la un an la altul. Succesul brandului este determinat de implicarea activă în marketing creativ, susținerea celebrităților și colaborări intersectoriale, aducând o nouă energie și competitivitate pe piața smartphone-urilor.
În 2023, Infinix a obținut un loc în raportul Kantar și Google privind Top 50 Chinese Global Brand Builders Report.
În plus, Fast Company a clasat Infinix pe locul șase în topul celor mai inovatoare companii din lume din 2024 în cadrul sectorului Asia-Pacific, fiind singura marcă de smartphone-uri de pe această listă prestigioasă.
În prima jumătate a anului 2024, Infinix a captat atenția semnificativă a tinerilor și a pasionaților de jocuri din întreaga lume prin lansarea seriei Infinix NOTE 40 și a modelului GT 20 Pro.
Aceste oferte au inclus și introducerea funcției All-Round FastCharge 2.0, care a răspuns cerințelor consumatorilor în ceea ce privește capacitățile de încărcare, inclusiv FastCharge de 100W și Wireless MagCharge.
Realizările remarcabile ale Infinix în T1 2024 reflectă angajamentul său de a oferi produse inovatoare și accesibile, de a valorifica o abordare de marketing cu multiple fațete și de a impulsiona progresul tehnologic.
Strategiile de marketing diversificate și orientate către tineri au contribuit la performanța și reputația sa globală excelentă.
Privind spre viitor, Infinix își propune să ofere utilizatorilor produse și servicii de calitate superioară, stabilind noi repere și străduindu-se constant să obțină succesul în fiecare trimestru care urmează.