Fortnite Chapter 3 este primul joc care foloseste softul Unreal Engine 5 pentru grafici.
Unreal Engine 5 a avut un demo care a debutat in luna mai a anului 2020. De atunci, fanii au tot asteptat update-uri despre ce jocuri vor folosi softul de ultima generatie. Ei bine, odata cu lansarea Fortnite Chapter 3, a fost dezvaluit ca Unreal Engine 5 a ajutat la crearea noului sezon.
With the arrival of Chapter 3, @FortniteGame development has flipped to Unreal Engine 5.
We’re excited to share this journey with you and are working to make this the best experience possible for the entire Fortnite community.
— Unreal Engine (@UnrealEngine) December 7, 2021
Noul stagiu al battle royale-ului a cerut un update mai mare decat deobicei. Acum totul are sens, avand in vedere ca Unreal Engine 5 e in spatele tornadelor, luminilor si celorlalte noi mecanici.
Epic Games au dezvaluit noile efecte de vreme si mediu in trailerul pentru Chapter 3. Momentan, singura mecanica noua pe care o regasim in joc este taierea de lemne. De asemenea, bustenii pot fi loviti cu tarnacopul, ceea ce duce la niste accidente fizica hilare.
Desi taierea de lemne e distractive, nu este saltul semnificativ in materie de iluminare, detaliu al mediului si fizica pe care am observat-o in demo-ul UE5. Insa Fortnite este doar un inceput. Stilul jocului animat poate transforma orice intr-un nou skin. In plus, se vede clar un upgrade la grafica jocului, de la beta pana in prezent.
Din cate stim, Creative Mode va primi modele customizate si vom putea edita harti live. Multumita Unreal Engine 5, Creative Mode-ul din Fortnite ar putea deveni mult mai distractiv. Insa momentan, nu se stie cand toate acestea vor fi implementate in totalitate.