Elder Scrolls 6 ar putea fi exclusiv Xbox, deoarece Microsoft il considera un joc „de dimensiuni medii”.
CMA a lansat argumente atat de la Sony, cat si de la Microsoft cu privire la motivul pentru care ar trebui sau nu ar trebui sa se intample acordul Activision, in functie de conglomeratul masiv cu care tineti.
Incepand de la pagina 56 a argumentului Microsoft la CMA in favoarea fuziunii Activision, Xbox incepe sa vorbeasca despre The Elder Scrolls 6, joc despre care stim ca este departe. Al doilea vorbeste in mod specific despre ceea ce Microsoft considera a fi jocuri „de dimensiuni medii”. Argumentul sugereaza ca si Elder Scrolls 6 ar putea fi ceva ce Microsoft va face exclusiv pentru propria sa consola.
Pentru jocurile mai mari, cum ar fi Call of Duty si Minecraft, baza de utilizatori este atat de mare incat Microsoft ar pierde, fara indoiala, bani, daca le-ar face exclusive Xbox. In mod similar, jocurile mai mici precum Fallout 76 si Psychonauts 2 trebuie sa gaseasca un public cat mai mare pentru a avea succes, necesitand astfel lansarea lor pe PlayStation pentru a-si recupera costurile de dezvoltare.
Dar la mijloc se afla jocuri precum Starfield si Redfall, care atrag „jucatorii dedicati” si sunt „deseori single-player”. Aceste jocuri, conform Microsoft, se descurca bine ca titluri exclusive, deoarece ofera suficiente stimulente pentru a convinge jucatorii sa cumpere de fapt un Xbox. (asta daca nu aleg PC)
Argumentul impotriva devenirii exclusiviste a The Elder Scrolls este, desigur, ca Skyrim este unul dintre cele mai mari jocuri din toate timpurile – atat de mare incat este inca relansat in mod regulat pentru profit pe platforme noi.
Viitorul Elder Scrolls este inca destul de vag, la fel ca fuziunea dintre Microsoft si Activision. Va trebui sa asteptam si sa vedem cum vor evolua ambele situatii.