Dead by Daylight, jocul horror survival co-op, celebreaza pragul de 50 de milioane de jucatori cu un joc de societate.
Dupa aproximativ 8 ani de la aparitie Dead by Daylight se tine bine pe picioare. Dupa acest timp, jocul a atins pragul de 50 de milioane de jucatori. Behaviour Interactive tine jocul activ in mod constant prin promotii si DLC-uri noi.
Dezvoltatorii jocului au anuntat noutatile folosindu-se de meme-ul cu Spider-Man, doar ca l-au inlocuit cu mascota jocului, Dwight Fairfield.
Thank you to all our players, we hope to see you in the fog! pic.twitter.com/akGICNf1VB
— Dead by Daylight (@DeadByBHVR) March 29, 2022
Odata cu noutatile despre pragul de 50 de milioane, dezvoltatorii au lansat un Kickstarter pentru un joc de masa cu Dead by Daylight. La doar cateva zile dupa ce s-a dat drumul la donatii, proiectul a strans deja fondurile propuse. Din misiunea de a strange $250,000, in momentul de fata au fost donati aproximativ $350,000 pentru jocul de societate.
Joculetul este creat de Level 99 Games. Acestia au mai construit astfel de proiecte Kickstarter inainte. Boardgame-ul DBD va fi pentru 3-5 jucatori, construit pe principiul jocului original. Cativa supravietuitori vor incerca sa porneasca generatoarele in timp ce un ucigas cauta sa ii omoare.
Videoclipul denota faptul ca perk-urile si puterile unice ale ucigasilor nu vor lipsi nici din board game. Jocul are in el 5 figurine cu carlige, 8 cu generatoare, bloodpointuri si 40 de carti cu perk-uri.
Jocul de masa vine la pachet cu o promotie in-game pentru DBD. Introduceti codul DBDTHEBOARDGAME in magazinul din joc pentru 200,000 Bloodpoints.
Dead by Daylight n-a fost un joc care a explodat din prima, insa comunitatea a crescut usor-usor. Faptul ca dezvoltatorii au facut exact ceea ce fanii si-au dorit l-au ajutat sa fie in topul competitiei jocurilor video multi-player.