Comunitatea pasionaților de PC-uri a pus ochii zilele acestea pe ASUS și pe placa lor de bază ROG MAXIMUS Z790 HERO EVA-02 EDITION, care face parte din cea mai recentă colecție ASUS – ROG EVA-02.
Anunțată încă din luna iulie, colecția ROG X EVANGELION 02 are o nouă tematică de culoare roșie, inspirată de unitatea EVA-02 și de pilotul Asuka Langley Soryu. O componentă cheie a colecției este placa de bază, o versiune EVANGELION a plăcii de bază ROG Maximus Z790 Hero.
Placa de bază a fost lansată cu o greșeală de tipar pe carcasa sa I/O, fiind scrisă “EVANGENLION” în loc de EVANGELION. Greșeala este de mică dimensiune, dar se află pe o porțiune vizibilă a plăcii de bază. Având în vedere că atracția plăcii de bază este estetica sa și având un preț destul de mare de peste 700 USD, o astfel de eroare este inacceptabilă pentru entuziaștii EVANGELION, astfel ridicând semne de întrebare cu privire la controlul calității ASUS.
Astăzi, ASUS a publicat o declarație cu privire la această greșeală de tipar, pe care o puteți citi mai jos.
Referitor la o greșeală de tipar pe ROG MAXIMUS Z790 HERO EVA-02 EDITION
Către stimații noștri clienți ASUS,
Am primit recent rapoarte de incidente cu privire la placa de bază ROG MAXIMUS Z790 HERO EVA-02 EDITION, referitoare la scrierea greșită a cuvântului “Evangelion” pe partea decorativă situată în partea stângă a produsului. Ne cerem scuze sincere pentru orice confuzie sau inconvenient pe care acest lucru l-ar fi putut cauza.
Pentru utilizatorii care au instalat deja placa de bază, este important să rețineți că greșeala de tipar este pur estetică și nu afectează nicio funcționalitate sau performanță. Ca parte a angajamentului nostru de a rezolva această problemă, vom prelungi garanția cu încă un an și vom implementa un program de înlocuire. ASUS va furniza o piesă decorativă corectată pe care utilizatorii finali o pot utiliza pentru a înlocui piesa cu imprimare greșită. Dacă întâmpinați această problemă, vă rugăm să contactați serviciul local de asistență pentru clienți pentru mai multe detalii.
Înțelegem importanța acestei probleme și dorim să vă asigurăm că suntem dedicați să o rezolvăm cu promptitudine. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să nu ezitați să contactați serviciul clienți ASUS.
Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru sprijinul dumneavoastră continuu.
Sursă: Asus