ASUS a anunțat că a fost desemnată de către Interbrand ca Best Taiwan Global Brand 2024, marcând al 11-lea an consecutiv în care compania primește acest prestigios titlu.
Valoarea brandului ASUS în 2024 a fost estimată la 2,274 miliarde USD, consolidându-și poziția de lider global.
“Este o onoare să fim recunoscuți din nou ca cel mai valoros brand global din Taiwan. Sub strategia noastră cuprinzătoare AI, ASUS continuă să stimuleze creșterea valorii brandului prin inovații tehnologice incredibile. Privind înainte, vom continua să investim în cercetare și dezvoltare AI pentru a îmbunătăți viața oamenilor din întreaga lume”. a declarat S.Y. Hsu, Co-CEO ASUS.
ASUS își propune să devină o companie complet orientată spre inteligență artificială (AI), ghidată de viziunea sa Ubiquitous AI. Incredible Possibilities.
Strategia include soluții care variază de la cloud public la cloud privat și de la inteligență generală la inteligență personală, integrând fără probleme colaborarea între cloud și edge.
Adoptarea AI a consolidat competitivitatea ASUS pe piețele de computere personale și gaming, iar capacitățile excepționale de cercetare și dezvoltare au plasat rapid compania în poziția de lider pe piața serverelor, generând o creștere semnificativă a veniturilor.
De asemenea, colaborările internaționale puternice permit ASUS să răspundă unor nevoi diverse în domenii precum sănătatea inteligentă, orașele inteligente, retailul inteligent și producția inteligentă, demonstrând valoarea multifuncțională a brandului.
Distincția acordată de Interbrand se adaugă unei liste impresionante de premii primite de ASUS în 2024, inclusiv:
- Fortune World’s Most Admired Company (al 9-lea an consecutiv)
- Forbes World’s Best Employer (al 6-lea an consecutiv)
- Newsweek World’s Most Trustworthy Companies
- 37 premii iF Product Design
- 35 premii Red Dot Design
- 23 premii Good Design
Sondajul Best Taiwan Global Brands este organizat de Industrial Development Administration, din cadrul Taiwan Ministry of Economic Affairs. Interbrand, liderul global în consultanță de brand, realizează evaluarea pe baza notorietății, loialității clienților, performanței financiare și strategiilor de management ale brandurilor.