Evolutia seriei Assassin’s Creed intr-un RPG de 100+ ore a respins cativa fani de-a lungul anilor, insa Assassin’s Creed Mirage va readuce originile seriei.
Dupa cum a raportat GamesRadar, Ubisoft ia o pauza de la titlurile RPG Assassin’s Creed open-world de peste 100 de ore, pe care le-am vazut de la lansarea Origins in 2017. In schimb, va opta pentru o experienta mai intima, mai apropiata de cea a titlurilor anterioare, cu directorul de creatie Stephane Boudon spunand:
„Crearea lui Mirage a fost convergenta mai multor intrari. Desigur, primul vine din comunitatea noastra: Origins, Odyssey, Valhalla, toate sunt jocuri grozave cu promisiunea de a trai o calatorie epica intr-o fantezie puternica. Scopurile lor au fost calibrate pentru a indeplini aceste ambitii, deoarece toti imbratiseaza mecanica RPG. Dar printre fanii nostri, am inceput sa auzim dorinta pentru o poveste bazata pe personaje, concentrata pe pilonii de baza ai primelor AC intr-o scara mai intima. Ea rezoneaza atat cu noi, cat si pe dezvoltatori si acesta a fost punctul de plecare al proiectului.”
Acestea fiind spuse, in ciuda domeniului de aplicare oarecum mai mic, se pare ca AC: Mirage va profita din plin de hardware-ul modern pentru jocuri.
„Puterea hardware crescuta si expertiza extinsa pe care am dezvoltat-o ne permit, de asemenea, sa avem o harta mai bogata si mai densa in comparatie cu primele AC si inseamna pentru noi mai multe oportunitati de joc, mai multe interactiuni intre sisteme, mai multa profunzime. De asemenea, inseamna detalii incredibile si captivante pentru a trata Bagdadul ca pe unul dintre personajele principale din Mirage.” explica Boudon.
In timp ce schimbarea gameplay-ului introdusa cu AC: Origins a fost bine apreciata la acea vreme, AC: Valhalla a dovedit ca fanii incep sa se plictiseasca de formula actuala. Asadar speram ca Mirage este impulsul de care are nevoie seria Assassin’s Creed.