Squid Game a fost detronat de catre Arcane dupa 47 de zile pentru locul 1 in Top 10 seriale pe Netflix.
Serialul coreean Squid Game a fost o senzatie la nivel global. Imediat dupa premiera pe Netflix, serialul a ajuns pe locul 1 in Netflix’s Top 10. Megahitul a ajuns la 111 milioane de vizionari ale abonatilor, devenind cel mai de succes serial Netflix. Pana atunci, Bridgerton conducea cu 82 milioane de vizualizari.
Dar premiera serialului Arcane a incheiat aceasta dominanta. In data de 8 noiembrie, pentru prima data in 47 de zile, Squid Game a cazut pe locul 2, in spatele lui Arcane.
Serialul produs de Riot Games a atins un succes global instant. Echipa de marketing a facut o treaba minunata. Evenimente precum RiotX Arcane, finala Worlds 2021 sau colaborarea cu Fortnite au fost folosite pentru a promova serialul. Echipa de marketing a facut o treaba minunata.
Insa toate acestea nu erau posibile fara un serial intr-adevar bun. Feedback-ul primit de la comunitate a fost foarte pozitiv. Povestea personajelor este spusa intr-un mod atat de dramatic si bun incat te face sa nu mai privesti campionii din joc la fel ca inainte. Cei care s-au ocupat de scenariu, animatie, actori, muzica si toate cele merita cel putin la fel de multe laude precum echipa de marketing.
Fiind impartit pe 3 acte, Arcane este asteptat sa ramana locul 1 pe Netflix. Serialul are 9 episoade, impartite in trei acte, deci 3 episoade pe act. Sambata aceasta (13 noiembrie, ora 22:00 a Romaniei) va aparea Actul 2, cu episoadele 4, 5 si 6.
Asadar avem trei saptamani in care Riot Games ne va tine cu sufletul la gura.
In alta ordine de idei, directorul serialului Squid Game a confirmat si el ca va exista un al doilea sezon. Greu de spus cum va putea fi pastrat conceptul, insa competitia dintre seriale aduce vizionatorilor masterpiece-uri de vizionat.
Are you still watching?