AMD a folosit doua placi grafice AMD Radeon PRO W6800 cu suport Blender 3.0 pentru a randa animatia masinii Mercedes-AMG F1 W12.
Masina Mercedes-AMG F1 W12 a castigat World Constructors’ Championship. AMD a prezentat o animatie video 3d in cinstea acesteia. Victoria s-a bazat pe parteneriatul dintre AMD si echipa Mercedes-AMG Petronas F1.
Pe blogul oficial, AMD a publicat un articol care detaliaza realizarea animatiei. Au fost folosite doua placi grafice AMD Radeon PRO W6800 cu suport Blender 3.0. Videoclipul a fost randat in programul de randare grafica Cycles. Procesul a generat o animatie uimitoare si a redus timpul de randare aproape la jumate.
Suportul AMD HIP a permis Cycles sa fie dezvoltat prin Blender cu o singura cale de cod unificata. Asta permite oamenilor creativi o paritate mai buna a caracteristicilor Cycles intre GPU-urile de la diferiti furnizori.
AMD a colaborat cu The Pixelary pentru a celebra parteneriatul cu victorioasa Mercedes.
Animatiile create de AMD par sa fie deja o traditie. In 2020 au facut un videoclip asemanator. Castigatoarea de la acea vreme era Mercedes-AMG W11 EQ Performance.
,,Odata cu lansarea Blender 3.0, Cycles a primit o actualizare majora – proiectul cunoscut intern la Blender ca „Cycles X” a oferit utilizatorilor o crestere mare a performantei.” – Mike Pan, creatorul The Pixelary.
,,Pe scurt, HIP permite ca ciclurile sa fie dezvoltate folosind o singura cale de cod unificata pentru GPU si procesoare AMD și NVIDIA. Cel mai important, AMD HIP ne-a adus viteze de randare si mai mari pentru placile grafice AMD Radeon acceptate.” a completat acesta.
Performanta de randare i-a surprins pe animatori. Diferenta de performanta de la Blender 2.93 la Blender 3.0 a redus timpul de asteptare aproximativ la jumate. Faptul ca au folosit doua placi grafice in acelasi timp a ajutat foarte mult.
Mai multe detalii despre procesul animatiei sunt pe blogul AMD. Animatiile 3D ale acestora se pot gasi pe canalul AMD de Youtube.