Cel mai nou GeForce Game Ready driver livreaza suport pentru tehnologii RTX in multe titluri de top, oferind jucătorilor grafica de inalta calitate, performanta sporita si latenta scazuta a sistemului.
LEGO Builder’s Journey se lanseaza pe 22 iunie cu suport DLSS si ray tracing. Pe 29 iunie, DOOM Eternal primeste un update care include DLSS si ray tracing. Rust este cel mai recent joc care anunta aditia DLSS, iar asta se intampla pe 1 iulie.
LEGO Builder’s Journey vine la viata pe PC, imbunatatit de ocluzie ambientala, iluminare globala, reflexii si umbre, toate ray-traced, dar si accelerat de NVIDIA DLSS, oferind o experienta LEGO incomparabila pentru gamerii GeForce.
LEGO Builder’s Journey este primul joc din lume ce este facut in Unity, care vine cu suport cu ray tracing. LEGO Builder’s Journey este un joc puzzle atmosferic si estetic, cu actiunea intr-o lume compusa complet din piese de LEGO. DLSS creste performanta cu pana la 92% in joc.
„Piesele de LEGO sunt ceva ce toata lumea cunoaste si iubeste. Ray tracing si NVIDIA DLSS care au la baza GeForce RTX aduc lumea LEGO la viata, cu grafica incredibila si performanta fluida.” – Mikkel Fredborg, Tech Lead, Light Brick Studio
Gamerii GeForce care joaca DOOM Eternal primesc o imbunătatire a calitătii imaginii si performantei cu ray tracing si NVIDIA DLSS pe 29 iunie.
Id Software, Bethesda Softworks si NVIDIA au lucrat impreuna pentru a aduce NVIDIA DLSS si ray tracing in DOOM Eternal. Update-ul cu cele doua tehnologii va sosi pe 29 iunie.
DOOM este o franciza de success, iar DOOM Eternal s-a lansat anul trecut spre fericirea si bucuria fanilor si a criticilor. Cu idTech la baza, motorul de jocuri foarte rapid, DOOM Eternal impinge granitele vizuale si mai mult prin adaugarea de reflexii ray-traced si NVIDIA DLSS care creste performanta.
DOOM Eternal este un titlu AAA de succes care s-a indreptat spre tehnologiile de gaming ale NVIDIA pentru a duce performanta si imaginea la urmatorul nivel.
„DOOM Eternal a fost construit pentru a livra cel mai bun gameplay first-person-shooter cu grafica incredibila si performanta fara compromis. Prin aditia ray tracing in iDTech si suport pentru NVIDIA DLSS, impingem motorul în moduri noi si abia asteptam ca gamerii GeForce RTX sa experimenteze asta.” – Marty Stratton, Studio Director of id Software
Gamerii GeForce care joaca RUST primesc performanta crescuta cu NVIDIA DLSS pe 1 iulie
Facepunch Studios aduce NVIDIA DLSS in Rust pe 1 iulie, crescand performanta pentru gamerii ce utilizeaza placi video GeForce RTX. Acest lucru vine ca o aditie la adaugarea suportului pentru NVIDIA Reflex in mai, care a redus latenta sistemului cu pana la 38%, facand gameplay-ul mai rapid si mai fluid, iar jucatorii mai competitivi.
Cu NVIDIA DLSS si NVIDIA Reflex, jucatorii GeForce RTX vor primi experienta definitiva in Rust, cu cel mai rapid nivel de performanta si cea mai buna experienta de gameplay. Mai multe detalii vor veni pe 1 iulie.
„Ma bucur să anunt ca pe 1 iulie NVIDIA DLSS va fi disponibil in Rust. In Rust, reactiile de o fractiune de secunda pot face diferenta dintre viata si moarte, iar cu NVIDIA DLSS care ofera jucatorilor o crestere a performantei fara a sacrifice calitatea imaginii, toata lumea castiga.” – Helk, Project Lead, Designer & Programmer la Rust.