Riot Games a spus ca a adaugat prea mult damage in ultimii ani, iar acum vrea sa ,,incetineasca ritmul luptei” in League of Legends.
Intr-un thread recent Reddit, Riot Axes – cunoscut drept designerul principal de gameplay Bryan Salvatore – a spus ca studioul vrea sa faca schimbari „care sa încetineasca ritmul luptei”. Poate ca insfarsit tactica ,,Play Safe” va putea fi realizata.
De la lansarea de acum 13 ani, League of Legends a evoluat in multe privinte. Una dintre ele este ca bataile inainte puteau dura foarte mult. Acum compozitiile sunt uneori lipsite de tank, iar in lupte cine apuca sa ii dea one shot celuilalt primul castiga.
Salvatore nu a spus ce are in vedere Riot pentru a incetini teamfightul, dar cu siguranta se pare ca vor veni nerfuri ample la damage.
„Credem ca League of Legends este cel mai bun atunci cand este, in medie, ritmat si interesant.” a raspuns la postare.
Un subiect pe care Salvatore l-a atins este legat de supportii mage. Designerul a numit campioni precum Zyra si Brand care deseori dau cel mai mare damage din meci. Totusi, Riot pare sa nu se atinga de acesti supporti, deoarece au determinat jucatorii sa aleaga rolul mai des. De asemenea, a spus ca ,,nu sunt motivul daunelor recente”.
Acestea fiind spuse, cel mai probabil se vor concentra pe assassini. Daca nu, in orice caz campionii care cumpara aceleasi iteme de letalitate vor avea de suferit.
Conform op.gg, din primii 10 cei mai putini alesi campioni la ranked, 7 au rolul de tank. Ceilalti 3 sunt Aurelion Sol, Kalista si Heimerdinger care, sa fim seriosi, au toate motivele sa nu fie alesi in metaul de azi.
Nu exista o cronologie pentru ca toate acestea sa se intample, dar Salvatore a spus ca Riot va dezvalui mai multe „in urmatoarele cateva saptamani”.