Riot spune ca a rezolvat problema picarii hartilor consecutive pe Valorant, un aspect raportat de majoritatea comunitatii.
„Un sentiment comun pe care l-am vazut in trecut este frustrarea atunci cand intalniti aceeasi harta mai multe jocuri la rand”, a explicat Brian Chang de la Riot. „Intr-un sondaj recent, peste o treime dintre jucatorii Valorant au raspuns ca este „extrem de frustrant” sa intalnesti aceeasi harta de mai multe ori la rand.”
Cand Valorant a fost lansat initial, selectia hartilor a fost pur aleatorie. Erau doar patru harti si fiecare avea o sansa de 25% sa fie aleasa pentru o runda, indiferent de cat de des au vazut-o jucatorii din meci anterior. Acest lucru nu a fost ideal, evident, majoritatea nimereau aceeasi harta de 3 ori la rand sau mai mult.
Cateva luni mai tarziu, Riot a implementat un sistem presupus sa puna jucatorii pe harti nejucate.
Sustinut de adaugarea mai multor harti, sistemul ponderat a fost mai bun, dar inca nu era ideal. Un sondaj din martie din America de Nord a constatat ca 67% joaca „intotdeauna” sau „des” aceeasi harta de mai multe ori la rand.
Riot a adoptat o tactica in patch-ul 4.04, facand sistemul sa favorizeze harta cea mai putin jucata. Chang a numit miscarea ca fiind ,,cea mai prospera de pana acum”.
„Procentul de jucatori care se confrunta cu aceeasi harta de 3 ori la rand a scazut acum la 0,06% (1 la fiecare 1700 de jucatori aproximativ).”
Bineinteles, sistemul nu este inca perfect dar nu va fi niciodata. Ce e important este ca l-au imbunatatit. Cred ca acum cateva sezoane am jucat Bind 20 din 25 de meciuri, deci cu siguranta situatia s-a imbunatatit.
Intre timp, se speculeaza ca Riot lucreaza la o harta noua pe Valorant pentru diversifica si mai mult.
There’s lots to discover under the water–it can almost feel like an entirely different world.
Até logo. pic.twitter.com/U5saea5XBk
— VALORANT (@PlayVALORANT) May 28, 2022