NVIDIA DLSS 3 alimentat de AI vine pe noile jocuri AAA, inclusiv Diablo IV. Generarea de cadre DLSS este acum disponibila pentru dezvoltatorii de la GDC.
Cea mai recenta versiune a tehnologiei DLSS (Deep Learning Super Sampling) de la NVIDIA este acum acceptata intr-o gama larga de jocuri de succes si francize. Este integrata in Unreal Engine, unul dintre cele mai populare motoare de jocuri din lume. De asemenea, compania lanseaza in mod public pluginul DLSS Frame Generation pentru a usura si mai mult adoptarea tehnologiei de catre dezvoltatori.
„Grafica neuronala a revolutionat jocurile de la introducerea sa cu NVIDIA DLSS, iar acum o ducem la noi culmi”, a declarat Matt Wuebbling, vicepresedinte de marketing global GeForce la NVIDIA. „Super-francizele de jocuri pentru PC, cum ar fi Diablo si Forza Horizon si noul Redfall de la Bethesda, ridica stacheta pentru calitatea imaginii cu o grafica uimitoare in timp ce folosesc DLSS pentru a mentine jocul neted ca matasea.”
De la lansarea sa in 2018, NVIDIA DLSS a condus o revolutie a graficii neuronale in jocurile pe computer. Grafica neuronala impleteste AI si grafica pentru a crea o conducta de randare accelerata care invata si se imbunatateste continuu. DLSS permite jocului sa redea 1/8 din pixeli, apoi foloseste AI si GeForce RTX Tensor Cores pentru a reconstrui restul pixelilor, multiplicand dramatic ratele de cadre, oferind in acelasi timp clare, inalte, imagini de calitate care rivalizeaza cu rezolutia nativa.
DLSS Frame Generation va putea fi accesat prin NVIDIA Streamline, un cadru open-source, intre furnizori, care simplifica integrarea tehnologiilor de super-rezolutie in jocuri si aplicatii 3D.
NVIDIA si Epic au anuntat integrarea NVIDIA DLSS 3 in popularul motor de joc Unreal Engine (UE). Pluginul DLSS 3 va debuta in UE 5.2, ceea ce face mai simplu pentru orice dezvoltator sa accelereze performanta jocului sau a aplicatiei sale.