MrBeast l-a depasit oficial pe PewDiePie in materie de abonati pe YouTube la doar cateva luni dupa ce a atins 100 de milioane de subscriberi.
In ultimii cativa ani, Jimmy „MrBeast” Donaldson a devenit unul dintre YouTuberii cu cea mai rapida crestere pe platforma detinuta de Google. Acesta a depasit numarul de 100 de milioane de abonati in iulie.
Acum, MrBeast si-a asigurat locul ca cel mai abonat creator de continut al site-ului, depasindu-l pe vechiul creator suedez PewDiePie. Vorbim de creatori individual de continut, nu T-Series.
Pe 14 noiembrie 2022, MrBeast a depasit numarul de subscriberi al lui PewDiePie, cu un total de 111.851.893 pe canalul sau principal. Evenimentul nu este tocmai imprevizibil. Jimmy face peste 50 de milioane de vizualizari pe videoclip, in timp ce pewdiepie atinge undeva la 1-2 milioane.
MrBeast a devenit a doua persoana dupa PewDiePie care a ajuns vreodata la 100 de milioane de abonati pe YouTube in iulie 2022. Tehnic, PewDiePie s-a retras din a fi YouTuber, si s-a declarat incantat ca MrBeast ii va prelua coroana ca rege al platformei.
„Hai, sunt pensionat de vreo 2 ani. Abia astept sa se termine […] e in regula, cu siguranta o merita. Sper ca o va face”, a spus suedezul.
Aceasta realizare inseamna ca MrBeast este creatorul de continut individual cu cei mai multi abonati pe platforma detinuta de Google. Niciunul dintre creatorii de continut emblematici nu a comentat recenta realizare.
Urmatorul pas pentru Jimmy este sa-si dubleze numarul de abonati, daca vrea sa fie cel mai subscribed canal pe YouTube. T-Series, cel mai mare label de muzica din India, are peste 229 milioane de abonati. Avand in vedere ca azi planeta a ajuns la 8 miliarde de oameni, iar India reprezinta 17% din acestia, o sa fie foarte greu.
In videoclipul care celebra 100 de milioane de abonati, MrBeast a oferit o insula privata unuia dintre abonatii sai. Oare ce va face acum, in calitate de rege al YouTube-ului?