Compania de fashion Gucci se aventureaza si mai mult in lumea gamingului, de data aceasta avand propria insula pe Roblox.
Gucci a construit un oras micut dar luxos in Roblox numit Gucci Town. Locatia este formata dintr-o gradina, cafenea si un magazin unde jucatorii pot cumpara merch-ul brandului. Recent si platforma de streaming Spotify si-a facut propria insula in Roblox, deci se pare ca este un trend.
Lumea gamingului este tot mai vizitata de high-end fashion. Gucci si-a a dus hainele prima data in Pokemon Go in ianuarie 2021 si in acelasi an a facut desginul unui Xbox Series X custom. In urma cu aproximativ o saptamana, brandul a colaborat cu FACEIT pentru a crea propria filiala de esports.
Gucci a mai vizitat jocul Roblox in trecut. Anul trecut in mai, Gucci Garden se deschidea pentru a fi vizitat de fani pentru doua saptamani. Gucci spune ca peste 20 de milioane de jucatori au vizitat Gucci Garden anul trecut. Spera ca Gucci Town sa fie cel putin la fel de popular.
„Punctul de plecare in proiectarea experientei a fost intotdeauna comunitatea”, a remarcat vicepresedintele executiv al New Business la Gucci Nicolas Oudinot. „Astfel, ne imaginam evolutiile viitoare ca un dialog deschis intre Gucci si vizitatorii recurenti.”
Nu doar high-end fashionul s-a bagat pe gaming. Sa nu uitam de introducerea Air Jordan pe Fortnite.
Gucci este departe de a fi singura companie de imbracaminte care a colaborat cu studiourile de jocuri. Balenciaga a anuntat recent un parteneriat cu Epic pentru a aduce unele dintre produsele sale in Fortnite, Burberry a colaborat cu Tencent pentru a-si aduce marfa in Honor of Kings, iar Longchamp colaboreaza in prezent cu Niantic pentru a-si pune hainele in Pokemon Go.