Razer Fintech, divizia de tehnologii financiare Razer, lanseaza Restorify, o solutie de checkout cu amprenta neutra de carbon.
Restorify este un serviciu de checkout cu amprenta neutra de carbon si trasabilitate integrata, ce a fost lansat in cadrul COP27, editia a 27-a a evenimentului Conference of the Parties to the United Nations Framework Convention on Climate Change.

Principalele obiective pentru Restorify sunt promovarea unei transparente sporite si a unei responsabilitati mai clare pe piata de carbon, respectiv crearea unui sistem in care diferitele afaceri pot sa compenseze cu usurinta emisiile generate, implicand consumatorii in mod direct ca parte din solutie.
“Abordarea pe baza ciclului de viata ne permite sa dezvoltam diferite actiuni prin care sa reducem nivelul de emisii, dar creditele de carbon au in continuare un rol in tranzitia companiei catre statutul de emisii net zero,” a declarat Min-Liang Tan, co-fondatorul si CEO-ul Razer.
Compania a adoptat filosofia de ‘Life Cycle Thinking’, care se traduce prin actiuni concrete, menite sa reduca nivelul de emisii in stadiile cheie din ciclul de viata al produselor. Asta include tot, de la procurarea mineralelor la productia efectiva si transportul generat de finalul ciclului de viata.
Restorify foloseste un calculator al emisiilor in masa ce ajuta afacerile sa estimeze propria amprenta de carbon printr-un calcul bazat pe emisii de carbon generate pe intreg ciclul de viata al produselor. Scopul este sa ,,reconstruiasca increderea in compensarea amprentei de carbon”. Compania lucreaza cot-la-cot cu alte parteneri precum GoNetZero sau ESGpedia, dar si cu platforma Amazon Web Services.
Proiectele aflate in curs de desfasurare vor fi de asemenea monitorizate si raportate in mod regulat pentru a fi verificate si pentru a asigura consumatorii de integritatea creditelor de carbon.
Razer Restorify incurajeaza afacerile sa constientizeze impactul pe care produsele in au asupra mediului prin ECOLOGO Certification. Acest proces de checkout este disponibil pentru a fi integrat in afaceri in platformele lor deja existente.